AVE: 4 v vrsto

Legendarna igrica na video interaktiven način

Ključni poudarki

Da bi se čimbolj navezali na aktualno TV kampanjo, smo like TV oglasa uporabili v interaktivni igri in pozvali celo Slovenijo, da se pomerijo v igri 4 v vrsto.

Interkativni video za WOW učinek

Igralci in zgodba iz TV oglasa se pojavijo v novem digitalnem formatu

Za vpis v nagradno igro so uporabniki imeli zahtevno nalogo

Zaradi uspešnosti smo aktivnost izvedli 3x v obdobju enega leta in pol

Legendarna igrica na interaktiven način.

Proizvajalec mesa in mesnih izdelkov AVE je želel svojo TV kampanjo z družino Gurmanovih nadgraditi z aktivnostjo na spletu. Promovirali so nov izdelek, hrenovke brez soje in glutena. V TV oglasu smo spremljali bratca in sestrico Gurman pri igranju legendarne igrice 4 v vrsto. Tisti, ki je imel rumene žetone, je navijal za gorčico, tisti z rdečimi pa za ketchup. Njuno igro je prekinil očka Gurman s trditvijo, da so hrenovke AVE dobre tudi brez vsega.

 

Zaradi uspeha igre smo aktivnost ponovili še 3x v obdobju leta in pol. Ob tem pa igro vedno prilagodili na čas v letu.

Da bi sledili zgodbi iz TV oglasa, smo jo razširili v digitalno okolje in jo obogatili z interaktivnostjo. Ustvarili smo interaktivno video igrico 4 v vrsto, v kateri je uporabnik igral proti Markcu in Sanji Gurman. Igrica je imela tri težavnostne stopnje, v prvi je uporabnik igral proti mlajšemu bratcu, v drugi proti njegovi bolj izkušeni sestri. V tretji težavnostni stopnji sta sorojenca združila moči in skupaj tekmovala proti izzivalcu. Igranje smo popestrili z njunimi medklici zmagoslavja ali razočaranja ter uvodnimi in zaključnimi nagovori. S takšno interaktivno izkušnjo smo želeli presenetiti uporabnika in povečati občutek vpletenosti. To nam je uspelo celo do te mere, da so na AVE FB profil prihajala vprašanja ali sta Markec in Sanja zares tam in igrata v živo.

Po zmagi v vseh treh težavnostnih stopnjah se je igralec lahko vpisal v nagradno igro, v kolikor pa je izgubil, je z všečkanjem AVE profila lahko nadaljeval z igro. Tako smo dvignili kriterij za sodelovanje v nagradni igri z namenom povečanja interakcije z blagovno znamko.

 


Oglejte si case study, nagradne aplikacije, AVE 4 v vrsto. 

Produkcijski izzivi so bili veliki, saj je bilo potrebno vsak gib igralca posneti, zadaj pa je programska logika sprožala video elemente, ki so ustrezali dani akciji, t.j. odzivu na soigralca.

Rezultati akcije so bili izjemni, sodelovalo je več kot 10 tisoč uporabnikov, komentarji pa so bili pohvalni in zabavni.

Sorodni projekti