Spletno mesto Belinka

Belinka - vse za les

Ključni poudarki

V skoraj 50 letih svojega delovanja je Belinka (del skupine Helios) postala pravi sinonim za vrhunsko zaščito in poudarjanje naravne lepote lesa.

Sodobno produktno in vsebinsko spletno mesto

Nastop na 17 različnih trgov

Aplikacija za iskanje rešitev za les

Avtomatizirani procesi na spletnem mestu

Za blagovno znamko Belinka smo pripravili novo spletno mesto, kjer je naročnik želel predstaviti celoten nabor svojih izdelkov. Poleg izčrpne predstavitve izdelka, vzpostavitve različnih možnosti povezovanja z uporabnikom (povezovanje v spletno trgovino, izpostavitev prodajne mreže in zastavljanja vprašanj v povezavi z izdelki, idr.), je bil velik poudarek namenjen dodatnim vsebinskim sklopom, kjer lahko uporabniki izvedo marsikaj na temo vzdrževanja lesa.

Različne podstrani v sklopu spletnega mesta Belinka

Ker je ponudba Belinke zelo obsežna, predvsem pa se običajni potrošniki s potrebo po tovrstnih izdelkih ne srečujemo tako pogosto, da bi imeli podrobno znanje o izbiri in primernosti posameznih izdelkov, smo želeli kupcu olajšati izbiro vezano prav na njegovo individualno potrebo. V ta namen smo razvili aplikacijo Poiščite rešitev za les – kviz s pomočjo katerega uporabnik pride do predloga izdelka oz. večih izdelkov, ki nagovarjajo prav njegovo individualno potrebo.

 

 

Znate poiskati pravo zaščito lesa za vas? Ne? Mi tudi ne, zato uporabljamo namensko aplikacijo.

 

Prenova spletnega mesta je priložnost tudi za optimiziranje internih procesov

Poleg konfiguratorja za pomoč pri izbiri izdelkov je bila ena večjih inovacij spletne strani ta, da smo poenostavili menjavo varnostnih listov za posamezne izdelke. Večina izdelkov ima namreč varnostne liste,  ki vsebujejo varnostne podatke o določeni snovi oziroma kemikaliji, ki pa se zelo pogosto spreminjajo in jih je zato potrebno redno osveževati. Prej se je to reševalo ročno, mi pa smo proces avtomatizirali tako da, avtorji varnostnih listov datoteko odložijo na dogovorjeno mesto s katerega se ta, preko avtomatiziranega procesa, enkrat dnevno osveži na spletni strani. S tem smo dosegli velik časovni prihranek za urednika spletne strani, kar je pomenilo, da je svoj čas lahko posvetil zahtevnejšim opravilom.

Izziv med delom je predstavljala tudi priprava 17 jezikovnih različic, za 17 različnih trgov na katerih nastopa Belinka in ki imajo med seboj različno ponudbo in različne embalaže izdelkov. Veliko pozornosti smo tako posvetili prijemom kako urednikom strani urediti čim bolj prijazno, hitro in samostojno okolje za njihovo urednikovanje.

Spletno mesto je povezano tudi s spletno trgovino, Mavrica. Izdelek, ki ga uporabnik gleda na strani Belinka, lahko z nekaj kliki kupi v spletni trgovini naročnika.

Sorodni projekti