Poletne igre Lisca

Lisca

Ključni poudarki

Novo kolekcijo kopalk smo v širši regiji predstavili z interaktivnim video formatom aktivnosti. Tokrat je Lisca peljala svoje uporabnice na Maldive, a pred tem so se morale pomeriti v različnih poletnih športnih disciplinah.

Interaktivna video igra za WOW učinek

Višina popusta glede na angažiranost uporabnika

Smiselna umestitev izdelka (product placement)

Mednarodna aktivnost na 9 trgih

Digitalna aktivnost za širšo regijo

Za namen predstavitve poletne kolekcije kopalk Lisca je naročnik želel predstaviti inovativno digitalno aktivnost na vseh svojih trgih, poleg Adria regije tudi na Češkem, v Italiji, Nemčiji, Rusiji. Poleg promocije nove kolekcije kopalk je bil cilj tudi spodbujanje prodaje v spletni trgovini Lisca. Naša naloga je bila izvesti obogateno aktivnost, ki bo Lisco predstavila kot sodobno blagovno znamko, ki na moderen in zanimiv način komunicira s svojimi uporabniki in ob tem uspešno promovira tako svoje vrednote kot tudi izdelke.

Ste uporabnike navdušili tako, da so svoje podatke oddali z veseljem ali predvsem zaradi nagrade?

V aplikaciji “Poletne igre Lisca” so se morali uporabniki potruditi in vztrajati, da so prišli do koraka, ko so lahko oddali svoje podatke za sodelovanje v nagradni igri. Načelo, ki se ga držimo, je, da se na spletu lahko izvaja tudi aktivnosti, ki pozitivno vplivajo na ugled blagovne znamke.

Uporabnike je potrebno vedno znova navduševati

Odločitev za vključevanje interaktivnega videa je prišla zelo zgodaj v procesu dela. Vedeli smo, da bomo z video elementi uporabnice prej prepričali v uporabo aplikacije in jih zadržali v njej dlje, kot so ponujale druge kreativne možnosti. Video elemente smo posneli z manekenko v “chroma key” studiu in jih implementirali v virtualno okolje. Priložnost smo izkoristili tudi tako, da smo za vsako od igralnih disciplin manekenko obleki v kopalke, ki so najbolj ustrezale posamični poletni športni disciplini.

Poletne igre Lisca (hoja po vrvi) v zaodrju: vsak outfit modela je bil premišljeno izbran glede na izbrano športno disciplino

Uporabnica je obiskala športni otok Lisca, kjer je lahko sodelovala v različnih športnih disciplinah. Prek svojega avatarja, manekenke, ki je nosila Lisca kopalke, je odigrala posamezno športno disciplino – odbojko, ping pong, lovljenje frizbija, pokanje vodnih balončkov, lokostrelstvo, hojo po vrvi.

Z vsako odigrano igro si je uporabnica priigrala višjo stopnjo popusta za nakup v spletni trgovini.

Izbor igre smo oblikovali kot otok, na katerem se uporabnice preizkusijo v različnih športnih disciplinah.

Projekt je bil tehnično zahteven, saj je implementacija interaktivnega videa vedno tehnično napredna. Potrebno je bilo tudi najti razmerje med uporabniško izkušnjo, ki bo navdušujoča, in tehnično izvedbo, ki je morala biti dovolj enostavna, da je aplikacija delovala tudi na mobilnih napravah, a ne na račun uporabnikove izkušnje igranja. Izziv je bil tudi v logiki igranja – uporabniku je moralo biti pri igranju igre takoj jasno, kaj mora narediti, sicer bi hitro izgubil zanimanje.

 

Enostavna logika igranja je uporabnice takoj popeljala v igro.

Primer interaktivnega videa


Kako smo ustvarjali Lisca poletne igre?

 

Vsa video produkcija, ki je bila potrebna za izvedbo interaktivnega videa, je bila izvedena v okviru naše hišne video produkcije, v “chroma key” studiu. Manekenko, ki je izvajala igrane sekvence na zelenem ozadju, smo naknadno umestili v okolje športnega otoka Lisca , ki je bilo grafično na novo postavljeno.

Odziv uporabnic je bil izjemno pozitiven, ne le v smislu konverzij oziroma ustvarjanih novih kontaktov, ampak tudi v smislu odzivnosti prek omrežja Facebook.

Sorodni projekti