Sola Beats

Ritem, ki te premakne

Text

Ključni poudarki

Sola Beats: Ritem, ki te premakne, je digitalna kampanja, s katero smo želeli doseči visoko vpletenost ciljne skupine mladih, starih od 13-20 let.

Glasbena aplikacija za ustvarjanje komadov

Ob času najnaprednejša HTML5 izvedba sinhronega avdio predvajanja v brskalniku

Povezava aplikacije in prodajnega mesta: z nakupom Ledenega čaja Sola je uporabnik prejel kodo za nove žanrske pakete glasbenih vzorcev

Izvajanje aktivnosti so omogočile dodatne nadgradnje

Sola Beats: Ritem, ki te premakne, je digitalna kampanja, s katero smo želeli doseči visoko vpletenost ciljne skupine mladih, starih od 13-20 let. Vprašali smo se, kaj je pomembno mladim, kako vzpostaviti stik z njimi na njim zanimiv in relevanten način. Ugotovili smo, da je stična točka vseh glasba, saj jim veliko pomeni. Kot izhodišče smo postavili tudi kreativnost, želeli smo mlade premakniti, jih spodbuditi k ustvarjanju. Ko smo skupaj postavili obe izhodišči, glasbo in kreativnost, je povsem organsko prišlo do ideje naj mladi sami ustvarijo svojo “muziko”, naj ustvarijo svoj “Sola Beats komad”.

Zastavili smo glasbeno miks aplikacijo, kjer so uporabniki najprej izbrali žanr glasbe, nato so imeli na voljo različne semple, vzorce glasbe, s katerimi so ustvarjali svojo muziko. Na voljo so imeli tudi sekvence bobnov, melodij in vokalov, z njihovo izbiro in postavljanjem na multitrack timeline pa so ustvarili nov glasbeni komad. Od tod izhaja tudi spremenjen slogan: Sola, okus ki te premakne, saj so mladi postali aktivni, ustvarjalni, postali so producenti svoje glasbe.

Za tiste, ki se niso želeli angažirati v sam proces »delanja muske« pa je bil na voljo Random gumb, ki je iz naključno izbranih semplov ustvaril komad.

 


Oglejte si, kako smo ustvarjali, Sola Beats: Ritem, ki te premakne.

 

K sodelovanju smo povabil Tadeja Koširja, glasbenika in producenta, člana skupine Muff, ki je uporabnikom v video tutorialu pojasnil uporabo aplikacije in back vokalistko Suzano Labazan, ki je odpela vokale.

Uporabnik je komad, ki ga je ustvaril, oddal za žreb nagradne igre. V aplikaciji so imeli uporabniki možnost deljenja svojih komadov in se tako uvrstiti na Sola Beats glasbeno lestvico. Za njihove komade so glasovali prijatelji. Tisti, ki je bil pri glasovanju najbolj uspešen in se je zavihtel na sam vrh lestvice Sola Beats, je bil za uspeh nagrajen.

Aktivnost smo navezali tudi na prodajno mesto. Izdelke smo opremili z obešankami, na katerih je bila koda, ki so jo uporabniki vpisali v aplikacijo in z njo odklenili nov paket glasbe – latino, dance, pop, hip-hop.

Aplikacija je tekla tako v brskalniku kot tudi na mobilnikih in je bila v tistem času svetovna inovacija. V tem času se je HTML5 šele uveljavljal pri naprednejših multimedijskih aplikacijah, kjer je ponavadi kraljevala Flash tehnologija. Tako je bil izziv takšno funkcionalnost vzpostaviti s pomočjo novih standardov. Podobnih rešitev v tem času še ni bilo, tako da se nismo mogli nasloniti na dobro prakso doma ali v tujini.
Sola Beats je bila inovacija tako v tehničnem in v vsebinskem, saj ni šlo samo za možnost oddaje podatkov po dveh klikih in sodelovanje v nagradni igri, ampak so se uporabniki lahko glasbeno izražali in bili kreativni. Svoj Sola Beats komad so imeli tudi možnost prevzeti v mp3 formatu in ga poslušati kjerkoli.

Sorodni projekti