Metulj

Digitalno komuniciranje

Iščete dopolnitvene kanale za vašo 360-stopinjsko komunikacijsko strategijo ali pa bi radi izvedli samostojno digitalno akcijo? Oglejte si različne prijeme,s katerimi vam pomagamo vzpostaviti, negovati ali izboljšati vaš spletni nastop.

Zasnova in izvedba digitalnih akcij

Digitalni nastopi nam s svojimi zmožnostmi merjenja ponujajo izjemno učinkovit in interaktiven način komuniciranja

Danes ni popolne komunikacijske akcije, ki ne bi vključevala spletnih kanalov in v različnih merah izkoriščala vseh prednosti medija. Ne le, da ti kanali delujejo dopolnitveno iz stališča posredovanja sporočila, v nekaterih primerih delujejo tudi samostojno (pridobivanje stikov oz. "lead generation"). Z dobro zastavljeno strategijo lahko celo izpolnjujemo cilje dvigovanja zavedanja in ugleda znamke ("brand awareness") ter prodajne cilje. Ključno je upoštevati zakonitosti in prednosti kanala.

Zasnova in izvedba digitalnih akcij

Digitalni nastopi nam s svojimi zmožnostmi merjenja ponujajo izjemno učinkovit in interaktiven način komuniciranja

Danes ni popolne komunikacijske akcije, ki ne bi vključevala spletnih kanalov in v različnih merah izkoriščala vseh prednosti medija. Ne le, da ti kanali delujejo dopolnitveno iz stališča posredovanja sporočila, v nekaterih primerih delujejo tudi samostojno (pridobivanje stikov oz. "lead generation"). Z dobro zastavljeno strategijo lahko celo izpolnjujemo cilje dvigovanja zavedanja in ugleda znamke ("brand awareness") ter prodajne cilje. Ključno je upoštevati zakonitosti in prednosti kanala.

Google, Facebook in Instagram oglaševanje

Želimo doseči čim več relevantnih potencialnih strank, ki iščejo izdelke ali storitve, ki jih nudi naša blagovna znamka, pa tudi tiste, ki še ne vedo, da smo zanje najboljša izbira.

Danes je raziskava na spletu del običajnega nakupnega procesa. Odločamo se na podlagi informacij, ki jih pridobimo in vsak ima svoj najljubši kanal (Google, Facebook, Instagram, LinkedIn itd.). Našteti komunikacijski kanali nam omogočajo, da se na določene iskalne nize prikaže vaš oglas z relevantno rešitvijo, po drugi strani pa tudi to, da se vaša ponudba prikaže osebam, ki jih vnaprej določite kot vaše potencialne stranke, ali pa so že obiskale vašo spletno stran. Čar digitalnega oglaševanja je tudi v merljivosti in analizi rezultatov, ki omogočajo nadaljnjo optimizacijo kampanj. Želite doseči stranke na spletu pred konkurenco?

Google, Facebook in Instagram oglaševanje

Želimo doseči čim več relevantnih potencialnih strank, ki iščejo izdelke ali storitve, ki jih nudi naša blagovna znamka, pa tudi tiste, ki še ne vedo, da smo zanje najboljša izbira.

Danes je raziskava na spletu del običajnega nakupnega procesa. Odločamo se na podlagi informacij, ki jih pridobimo in vsak ima svoj najljubši kanal (Google, Facebook, Instagram, LinkedIn itd.). Našteti komunikacijski kanali nam omogočajo, da se na določene iskalne nize prikaže vaš oglas z relevantno rešitvijo, po drugi strani pa tudi to, da se vaša ponudba prikaže osebam, ki jih vnaprej določite kot vaše potencialne stranke, ali pa so že obiskale vašo spletno stran. Čar digitalnega oglaševanja je tudi v merljivosti in analizi rezultatov, ki omogočajo nadaljnjo optimizacijo kampanj. Želite doseči stranke na spletu pred konkurenco?

Nastopi na družbenih omrežjih, vodenje in administracija skupnosti

Vsi jih uporabljamo, a kako zagotoviti največji izplen za namen negovanja in promocije blagovnih znamk?

Kako si v družbenih medijih, ki so nasičeni s sporočili, izboriti pozornost uporabnikov, oblikovati uspešen nastop in graditi skupnost? Kako potrjevati moč znamke in ugled podjetja med sledilci in kako predstaviti učinke v organizaciji ter izmeriti vpliv na cilje strategije? Izkušnje iz različnih panog in sodelovanje s širokim spektrom blagovnih znamk so nas pripeljale do pomembnih ugotovitev, ki jih uspešno apliciramo pri oblikovanju taktik.

Nastopi na družbenih omrežjih, vodenje in administracija skupnosti

Vsi jih uporabljamo, a kako zagotoviti največji izplen za namen negovanja in promocije blagovnih znamk?

Kako si v družbenih medijih, ki so nasičeni s sporočili, izboriti pozornost uporabnikov, oblikovati uspešen nastop in graditi skupnost? Kako potrjevati moč znamke in ugled podjetja med sledilci in kako predstaviti učinke v organizaciji ter izmeriti vpliv na cilje strategije? Izkušnje iz različnih panog in sodelovanje s širokim spektrom blagovnih znamk so nas pripeljale do pomembnih ugotovitev, ki jih uspešno apliciramo pri oblikovanju taktik.

Analiza in optimizacija nastopa na digitalnih kanalih

Ko ste v dvomih, kakšno odločitev sprejeti glede strategije nastopa.

Digitalni kanali in orodja za analizo nam omogočajo vpogled v vedenje uporabnika. Z napredno analizo in interpretacijo podatkov pridobimo pomembne odgovore na vprašanja "kdaj in zakaj" nekdo opravi neko dejanje na vašem spletnem mestu. Z rezultati si lahko pomagamo pri odločitvah glede novega ali izboljšanega projekta. Dober oglaševalec bo zahteval konstanten vir podatkov, dober partner pa mu bo stal ob strani z nasveti in predlogi izboljšav. Ali merite vaš promet in ukrepate na podlagi rezultatov?

Analiza in optimizacija nastopa na digitalnih kanalih

Ko ste v dvomih, kakšno odločitev sprejeti glede strategije nastopa.

Digitalni kanali in orodja za analizo nam omogočajo vpogled v vedenje uporabnika. Z napredno analizo in interpretacijo podatkov pridobimo pomembne odgovore na vprašanja "kdaj in zakaj" nekdo opravi neko dejanje na vašem spletnem mestu. Z rezultati si lahko pomagamo pri odločitvah glede novega ali izboljšanega projekta. Dober oglaševalec bo zahteval konstanten vir podatkov, dober partner pa mu bo stal ob strani z nasveti in predlogi izboljšav. Ali merite vaš promet in ukrepate na podlagi rezultatov?

Optimizacija spletnih strani za iskalnike - SEO

Kako do neplačanih prvih pozicij rezultatov iskanja v spletnih iskalnikih?

Velja rek, da če se spletna stran oz. blagovna znamka ne pojavi na prvi strani Google zadetkov, potem ne obstaja. Google s svojim algoritmom oceni in kategorizira vašo spletno stran, ki mora sočasno služiti obiskovalcu in Googlovim kriterijem, ki opredelijo vsebino vaše spletne strani. Google skrbi, da se uporabniku glede na njegovo iskanje (iskalni niz) prikažejo tehnično dovršene spletne strani z najbolj relevantno vsebino. Ali obstajate v očeh iskalnikov?

Optimizacija spletnih strani za iskalnike - SEO

Kako do neplačanih prvih pozicij rezultatov iskanja v spletnih iskalnikih?

Velja rek, da če se spletna stran oz. blagovna znamka ne pojavi na prvi strani Google zadetkov, potem ne obstaja. Google s svojim algoritmom oceni in kategorizira vašo spletno stran, ki mora sočasno služiti obiskovalcu in Googlovim kriterijem, ki opredelijo vsebino vaše spletne strani. Google skrbi, da se uporabniku glede na njegovo iskanje (iskalni niz) prikažejo tehnično dovršene spletne strani z najbolj relevantno vsebino. Ali obstajate v očeh iskalnikov?

E-mail marketing

Sledilce naše blagovne znamke želimo razvajati z uporabno vsebino in jih hkrati pretvarjati v zveste kupce.

E-mail marketing je priljubljena, cenovno ugodna metoda komunikacije s sledilci vaše blagovne znamke, ki se lahko, z ustreznim načrtom in metodami, približa osebni komunikaciji. Ključ do uspeha je personalizacija komunikacije (vsak prejemnik mora prejeti najbolj relevantno vsebino, prilagojeno njegovim interesom), ki se jo doseže s sistematičnim grajenjem in dopolnjevanjem ciljnih skupin prejemnikov. Ali pri vaših sledilcih opažate povečanje interakcije s poslanimi sporočili ter merite vpliv na prodajo?

E-mail marketing

Sledilce naše blagovne znamke želimo razvajati z uporabno vsebino in jih hkrati pretvarjati v zveste kupce.

E-mail marketing je priljubljena, cenovno ugodna metoda komunikacije s sledilci vaše blagovne znamke, ki se lahko, z ustreznim načrtom in metodami, približa osebni komunikaciji. Ključ do uspeha je personalizacija komunikacije (vsak prejemnik mora prejeti najbolj relevantno vsebino, prilagojeno njegovim interesom), ki se jo doseže s sistematičnim grajenjem in dopolnjevanjem ciljnih skupin prejemnikov. Ali pri vaših sledilcih opažate povečanje interakcije s poslanimi sporočili ter merite vpliv na prodajo?